8 de junio de 2010

Serie Reinventando Laxeiro







Serie Reinventando a Laxeiro



Partimos do feito de que deixarse levar por os debuxos de Laxeiro, e partindo deles facer unha nova interpretación neles, onde cor se apodera dous espazos, me leva a ver como eran ás diferentes facetas do seu mundo, foi un pintor xenial do meu país e dá miña terra.

Co galo de cumprirse ou seu cen nacemento, chego as miñas maos un catalogo dá súa obra, do cal aproveitei para poder facer un amplo traballo sobre a súa obra, que en vindeiros días ire dando coñecer neste blog.

Dito traballo comezase a realizar non ano 2008, e ten un segunda quenda de traballos neste ano non que andamos a percorrer, e co motivo dunha exposición con parte de ditos traballos me propoño dar a coñecer todos os traballos realizados sobre dito autor así ensinar vos os traballos realizados sobre este pintor.

Tamén é o meu intención somerxerme no mundo do devandito autor e tratar de crear historias paralelas sobre o devandito traballo.

A súa obra en compendio de diferentes personaxes que a percorren en cada un dos seus diferentes momentos onde pretendo somerxer me en un mundo de magos e señores feudais, rodeado dunha corte de diferentes personaxes na que me propoño crear un lugar chamado marquesado dá romea, que esta nun lugar que se topa nas terras do dezá, e o cal se encontra entre dous ríos coñecidos por Deza e asneiro, un pouco me deixarei envolver polo que eu vexa na súa obra e nos seus escritos pero tratarei de fabular unha historia de tempos pasados.


Quero con isto un pouco deixarme levar polas súas palabras e polo que dende a miña imaxinación e en todo momento influenciado polo que vaia descubrindo sobre a súa pintura, así me sirva de inspiración no que pretendo crear así en moitos momentos poida parecer que o estou a facer é copiar, pero non pretendo mais que ser un brazo executor dese mundo que el o creo do cal descoñecía moitas da súas facetas e con iso irei descubrindo ao longo deste estudo sobre a súa pintura e o seu transmundo que me levaran crear unha prolongación da devandita obra
con iso nace marquesado dá romea serie reinventando a laxeiro.



Antón Iglesias 5 xuño de 2010







1 comentario:

  1. Hola Antón.....He estado observando parte de tus obras y son hermosísimas.....Me encantan.., tanto por lo maravillosamente bien que están pintadas como por su originalidad....Mi enhorabuena por todo lo que he visto...., pero ya veo que tu obra es interminable.....
    Me ha encantado tu blog.....Gracias por compartirlo.....Bicos.

    ResponderEliminar